In u 2021, a scala di u cummerciu di merchenzie di u mo paese righjunghji 39,1 trilioni di yuan, un aumentu annu di 21,4%. A scala annuale d'importazione è d'esportazione supererà i 6 trilioni di dollari americani per a prima volta, u primu postu in u mondu; l'importazione tutale è l'esportazione di u cummerciu di serviziu ghjunghjeranu à 5.298,27 miliardi di yuan, un incrementu annu di 16,1%. Cuntinuà à calà, i metudi di cumerciu straneru, i prudutti è e strutture regiunale sò stati ottimisati continuamente, è a so cuntribuzione à u sviluppu ecunomicu d'alta qualità hè diventata più apparente. U riassuntu di e cause di i rializazioni di u cummerciu esteru è risponde à e sfide pertinenti seranu di grande benefiziu per stabilizzà i fundamenti di u cummerciu esteru in u prossimu passu.
I risultati pertinenti sò principarmenti dovuti à i seguenti fatturi: Prima, a prumuzione cuntinua di l'apertura di altu livellu à u mondu esternu, l'implementazione graduale è a prumuzione di diverse misure di riforma innovadora in a Zona Pilot Free Trade, l'emissione di a prima lista negativa di u mo paese. per u cummerciu di servizii, è u gradu cuntinuu di liberalizazione è facilitazione di u cummerciu. Siconda, un novu prugressu hè statu fattu in a cooperazione ecunomica regiunale internaziunale, RCEP hè ghjuntu in effettu cum'è programatu, è u circhiu d'amici "Belt and Road" hè allargatu, chì hà prumuvutu a cunnessione cummerciale è a diversificazione di u mercatu d'oltremare; terzu, e-commerce transfruntiera, u cummerciu di acquisti di u mercatu è altri furmati novi U sviluppu di u novu mudellu hà liberatu a vitalità di l'innuvazione è u sviluppu di u cummerciu esteru, è effittivamenti impeditu è cuntrullatu a nova epidemia di pulmonite di a corona, prumove a piena ripresa di u travagliu. è a pruduzzione, è risponde à i bisogni di l'acquistu cummerciale di i paesi pertinenti; cuuperazione internaziunale è spinta a crescita di u cummerciu esteru. Pò esse vistu chì u cummerciu esteru hà cuntribuitu à a ricuperazione rapida è u sviluppu stabile di l'ecunumia di u mo paese, è hà ancu injected vitality in a ricuperazione di l'ecunumia mundiale.
In l'ultimi dui anni, l'esportazioni di u cummerciu esteru di a Cina anu sperimentatu u più altu ritmu di crescita dapoi i 40 anni di riforma è apertura, è l'esportazioni totali di u cummerciu esteru anu ripetutamente chjappu novi massimi. À u listessu tempu, e cumpagnie di produzzione soffrenu di materie prime in crescita, cumpagnie transfrontaliere chì chjudendu i magazzini, l'aumentu di i costi di publicità di e-commerce è i ritardi di spedizione in Hong Kong. Affettatu da fatturi cum'è a rupture di a catena di supply è a catena di capitale è a grande pressione finanziaria, hà un grande impattu annantu à l'imprese principali di e-commerce transfrontaliero. Prima, i novi venditori è i venditori chjuchi è mediani di e-commerce transfruntier sò affruntendu grandi sfide. Affettatu da l'epidemie, u risicu di l'incertezza in l'ambiente esternu hè altu, è i so costi di logistica, i costi di magazzinu è i costi di cummercializazione anu aumentatu, è i risichi di l'affari sò stati sottu una grande pressione. Siconda, i cummircianti anu esigenze elevate per l'integrazione di a supply chain. L'onlineizazione di l'affari tradiziunali s'accelerà, è a dependenza di a supply chain hè evidenti. A frequenza è a velocità di e spedizioni aumentanu, è i requisiti per l'integrazione di a catena di fornitura sò sempre più alti.
Tempu di post: 26-May-2022